Støt Nord-Als rideklub hver gang du tanker

Vi er blevet en del af OKs aftale om at støtte lokalsporten. Du støtter hver eneste gang du tanker ved OK. Vigtigst af alt det koster ikke dig en ekstra krone, det er OK som betaler.

Du støtter vores lille klub med 5 øre/liter, uanset som du bestiller et OK Benzinkort eller betaler med OK-appen. Som et lille ekstra bidrag støtter OK med 200 kr. ekstra hvis en ny kunde har tanket 500 liter indenfor et år.

Du kan bestille dit OK Benzinkort på OKs hjemmeside. Vælger du at vil bruge OK-appen, kan du finde den i App Store eller Google Play.

Har du allerede et OK Benzinkort, så kan du ringe ind på 70 10 20 33 og fortælle dem at du ønsker at støtte Nord-als Rideklub nu, så sørger de for at ændre dette eller du kan selv ændre det på hjemmesiden under “Min OK”.